Ada sebuah barisan hearses bawah krematorium: Radutsky mengumumkan penting kematian dari COVID-19 di Ukraine

Pada masa yang sama, MP mengkritik rakan-rakan yang pergi tanpa topeng dan tidak vaksinasi terhadap virus korona

Di Ukraine, sehari sebelum, sejarah maksimum kematian dari penyakit setiap hari dicatatkan, dan hari ini pengerusi Kesihatan Jawatankuasa, Mikhail Radutsky, berkata bahawa seluruh barisan hearses telah berkumpul di bawah krematorium di Kiev.

Kenyataan yang sama telah dibuat dari panggung yang Rada Rada.

Radutsky berkata barisan dari hearses ke Kiev krematorium adalah kira-kira dua jam.

Pada masa yang sama, ketua jawatankuasa mengkritik perwakilan rakyat. Menurut dia, yang berkuasa tidak bisa menuntut apa-apa dari orang-orang, sambil “80% dari orang-orang timbalan pergi tanpa topeng, dan jumlah yang sangat besar timbalan, pekerja REALITI peralatan, jawatankuasa sekretariat belum vaksin untuk kencan.”

Di samping itu, Radutsky menyeru rakan-rakan untuk menyokong undang-undang yang membolehkan menggunakan ubat inovatif dengan tindakan langsung terhadap COVID-19 penyakit dalam rawatan korona. Untuk melakukan ini, ia adalah perlu untuk membenarkan kecemasan menggunakan ubat ini.

Kita menambah yang 29 orang meninggal dari penyakit di Kiev lebih hari yang lalu. Sejak awal wabak, angka ini telah -5,741. Dalam wilayah Kiev, ada 18 kematian setiap hari, sejak awal pandemik — 3052.

Krematorium Kiev adalah satu-satunya krematorium yang beroperasi di Kiev. Ia terletak di sebelah Basikal tanah perkuburan. Ia telah tiga selamat tinggal dewan dan empat relau. 20-30 pembakaran mayat dijalankan di sini setiap hari. Kita menambah yang badan bersama-sama dengan peti mati terbakar dalam satu jam dan setengah pada suhu kira-kira seribu darjah.

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *